Steun strijd milieuoverlast door Rivierendriesprong Papendrecht

Neem contact op met de schrijver van de petitie

BEZWAARSCHRIFT tegen de OMGEVINGSVERGUNNING R3S

2014-12-16 21:43:53

Beste medestrijder,

Allereerst willen wij, het POR, u hartelijk danken voor uw steun met het ondertekenen van de petitie en (voor wie dat van toepassing is) voor uw komst naar de Raadsvergadering op 11 december j.l.

Het vervolg is nu het indienen van zoveel mogeljk bezwaarschriften. Wij willen nog even benadrukken, dat wij in het bezwaarschrift de volgende alinea hebben opgenomen:

"Ik wil er tot besluit nog nadrukkelijk op wijzen dat dit bezwaarschrift niet doorgestuurd mag worden naar de rechtbank, zoals met de vorige bezwaarschriften – zonder toestemming van de bezwaarmakers – is gebeurd. "

zodat u gerust kunt zijn dat dit niet weer gebeurt. Hieronder vindt u de toelichting en een uitnoding voor de Commissie Ruimte op 7 januari. Leest u alles alstublieft goed door zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan. Voor vragen kunt u op dit emailadres terecht: Overlastr3s@gmail.com .

Alvast heel veel dank voor uw moeite!

Met hartelijke groet,

Katja Lobensteijn

BEZWAARSCHRIFT = laat uw stem horen !!

inzake overlast affaire Rivieren3Sprong

Wanneer inleveren:     Vóór 4 januari 2014

Waar / hoe:  U kunt een email sturen naar Overlastr3s@gmail.com  met het verzoek om u een bezwaarschrift toe te sturen. U print dit na ontvangst uit en vult helemaal onderaan uw gegevens in en (heel belangrijk) zet uw handtekening.

U kunt dit bezwaarschrift aan de gemeente sturen of persoonlijk afgeven op het stadhuis: Adres staat op het bezwaarsschrift.

(Er mogen meerdere bezwaarschriften per gezin ingediend worden, als u maar boven de 18 bent.)

Een alinea uit UW bezwaarschrift :

“Waar ik mij het meeste zorgen over maak, is dat ik uit diverse bronnen hebben kunnen opmaken dat er ASBEST wordt meegebroken met het puin (100 mg op 1 kg!!) in de open lucht, c.q. in de semi-afgesloten loods. Hiermee wordt mijn vraag beantwoord waarom de gemeente de ernstige waarschuwing in het rapport Bibob i.v.m. (te verwachten) misbruik van een vergunning in de wind heeft geslagen. Dit durf ik ronduit gewetenloos te noemen!”

• BEZWAREN van Belanghebbenden en Geïnteresseerden zijn zeer dringend NOODZAKELIJK !!

COMMISSIE RUIMTE VERGADERING op 7 JANUARI a.s.

U kunt ervan op aan dat u eindelijk de antwoorden te horen krijgt op uw vragen, en op die welke de afgelopen maanden vanuit  de politiek en door het POR aan het College zijn gesteld. Spendeer er alstublieft weer een avond aan om te laten zien dat u ZEER ONGERUST bent. Ik schrijf hieronder dus alweer:

• Grootse opzet met de pers erbij en ALS HET AAN U LIGT dan zal de publieke tribune niet groot genoeg zijn!

Het puinbreken is inmiddels vergund, u heeft het ongetwijfeld gemerkt ! klachten hier over kunnen nog steeds naar  0888 333 555 doorkiesnr.: 1. Zoals het POR al aangaf: Wij gaan net zolang door met actievoeren totdat het Bestuur van deze gemeente tot bezinning is gebracht.

Let wel:  door NIET te komen, geeft U aan dat U het met deze praktijken eens bent!

U beseft het misschien niet, maar de afgelopen jaren kwam er per jaar vanaf het bedrijf de R3S 46 tot 264 TON stof de dijk overwaaien en zeer waarschijnlijk heeft er al die tijd astbest tussen gezetten !!!

Over de eventuele gevolgen wilt u waarschijnlijk – net zo min als wij – serieus nadenken....... hij breekt al sinds 2004 schrijft hij zelf.

Laat dus alstublieft op 7 januari de TV voor wat hij is en kom naar het stadhuis! !

Dank UZELF voor uw inzet!

Katja Lobensteijn

Platform Overlast Rivierendriesprong

()

Platform Overlast Rivierendriesprong

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.