STOP! St. Jozefslaan racebaan

Neem contact op met de schrijver van de petitie

12 november om 14:00 uur : handtekeningen overhandigen aan Burgemeester Heijmans en wethouder Litjens!

2014-11-04 18:56:34

Zoals iedereen weet is een aantal weken geleden de actie 'Stop St.Jozefracebaan' gestart.
Deze actie vond zijn aftrap in een handtekeningenactie die massaal werd ondertekend door alle mensen die zich betrokken voelen bij de verkeerssituatie op de St. Jozefslaan. Inmiddels zijn we zover dat we in overleg kunnen treden met wethouder Litjens om samen te kijken naar een oplossing op de korte termijn en een oplossing voor de lange termijn.

De handtekeningenactie komt nu langzaamaan ten einde. We willen, als afsluiting van de actie, de ingezamelde handtekeningen graag aan Burgemeester Heijmans en aan wethouder Litjens overhandigen. Dit willen we doen met de kinderen, ouders/verzorgers van Brede school Markeent, buurtbewoners en de mensen die zich op een andere manier betrokken voelen bij de actie.

Wanneer gaan we ze aanbieden: woensdagmiddag 12 november.
We vertrekken om: 14.00 uur
Route: St. Jozefslaan – Dries – Louis Regoutstraat – Parallelweg –
Driesveldlaan.

Tussen 14.15 uur en 14.30 uur zullen we arriveren op het eindpunt; het stadhuis.

Jullie lopen toch ook mee?

Bezorgde buurtbewoners

Teken en verspreid ons nieuws!

2014-10-19 16:16:57

Teken en verspreid ons nieuws!

Bezorgde buurtbewoners

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.